MI PERFIL

Mi foto
PROFESORA DE TERCER CICLO DE PRIMARIA EN LAURO IKASTOLA.

miércoles, 6 de marzo de 2019

NI EZ NAIZ TXOTXOLO...!

IZENA: Ane.

ABIZENA: Imaz.

ZENBAKIA: 13.

GELA: 6.D

Izenburua: Ni ez naiz txotxolo...!
Idazlea: Aizpea Goenaga.
Ilustrazioak: Iko Goenaga.
Orrialdeak: 88.

LABURPENA:
Ipuin honek bere abenturak, modu arraro eta dibertigarri batean kontatzen ditu.Hau da, liburu hau antzerki moduko bat da (Adibidez: Martin: Txakur bat nahi dut!!(esaten du ibiltzen ari den bitartean) Martinen ametsa txakur bat izatea da, baina amak ez ditu txakurrak gustoko, Martinen amets handiena lortuezina da, amari hauek ez zaizkiolako ezer ere ez gustatzen. Aliren ametsa, berriz, neska normala izatea da eta honetarako Play Station bat eskatzen dio bere ama eta izebari, baina, hauek ez dira herri horretakoak, Indiakoak baizik, eta ez dute ulertzen Play Station-aren zergaitia. Horregatik Alik eta MArtinek beraien ametsa lortzeko abentura oso dibertigarriak pasatzen dituzte, lagunekin.
BALORAZIOA: 
Niri liburu hau asko gustatu zait, antzerkia asko gustatzen zaidalako eta liburu honen abenturak antzerkian kontatuta daude.

No hay comentarios:

Publicar un comentario