MI PERFIL

Mi foto
PROFESORA DE TERCER CICLO DE PRIMARIA EN LAURO IKASTOLA.

domingo, 2 de junio de 2019

Bermudetako Triangelua


bermudetako triangelua bilaketarekin bat datozen irudiak
Nerea Gorbeña

Izenburua: Bermudetako Triangelua

Idazlea: Deborah Lerme Goodman
Orrialdeak: 137

Laburpena:
    Liburu hau irakurri dudan liburu guztietatik dibertigarriena izan dela esango nuke. Gauza da, libu guztiek hasiera eta amaiera bakarra dutela, baina ez, kasu honetan, zuk aukeratzen duzu istorioa eta nik zazpi inguru irakurri ditut, baina gogokoena hau izan da:
    Nik hegazkin gida baimena atera dut eta estreinatu nahiko nuke Andrea eta Tony aho zabalik usteko asmoz. Baina, Tony-k dio, Jill arriskuan dagoela eta hau lagundu behar dugula. Ondoren, itsasontzia hartu genuen eta hirurak Bermudetako triangelura joan ginen. Bertan itsasontzi handi bat ikusi genuen eta bertara sartzeko irrikaz geudenez hara joan ginen Andrea eta biok. Han zeuden bi gizonek bahitu egin ziguten baina, Tony-k gure falta somatzen zuenez, poliziak deitzea erabaki zuen. Bi gizon haiek, soltatu zigutenean, kartzelera joan ziren segidan, ume batzuk bahitzeagatik.

Iritzia:
    Esan bezala, oso gustukoa izan dut liburua eta uste dut irakurri dudan dibertigarrienetakoa izan dela. Hainbat aukera zeudenez, ez dakizu zer gertatuko den bakoitzean eta sarritan zaila izaten da aukeratzea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario